fbpx

КАК ДА ИЗБЕРЕТЕ ПАРТНЬОР С КОГОТО ДА РАБОТИТЕ ЗА ПОСТИГНЕТЕ ЦЕЛИТЕ СИ.

КАК ДА ИЗБЕРЕТЕ ПАРТНЬОР С КОГОТО ДА РАБОТИТЕ ЗА ПОСТИГНЕТЕ ЦЕЛИТЕ СИ.

КАК ДА ИЗБЕРЕТЕ ПАРТНЬОР, С КОГОТО ДА РАБОТИТЕ ЗА ДА ПОСТИГНЕТЕ ЦЕЛИТЕ СИ

  Изборът на партньор (фотографско студио, агенция), с когото да работите може да се окаже ключа към повече продажби, постигнати цели и реализирана печалба. Може да се окаже и просто един разход, който сте направили без да сте получили това, което сте очаквали.

  Когато ние стартираме работа с нов клиент винаги провеждаме подробен разговор. Запознаваме се със стоката, услугата, бранда за когото ще работим. Проучваме пазара. Запознаваме с конкуренцията. Цялото това проучване отнема време, но е от съществено значение за да бъдем адекватни в предложението и то да работи за постигането на целите на клиента.

  Следваща стъпка, която предприемаме (не винаги, а само когато усетим, че има нужда) е да покажем нашия подход съобразно направеното проучване. И за да онагледим казаното ще споделим един проект с наши клиенти, с които подходихме точно по този начин.

  След първия ни разговор ние направихме нужното проучване и предложихме да покажем какъв би бил нашия подход в процеса на работа с тях. Резултатът, до който стигнахме беше това. 

  Когато изпратихме кадъра се оказа, че сме подходили доста в страни от тяхната визия. След няколко дребни уточнения стигнахме до кадъра, който те търсиха. 

ПРОДУКТОВА ФОТОГРАФИЯ ЗА КОЗМЕТИКАТА SOROSE

От къде идва тази драстична разлика

    Производителят на продукта с розова вода не е фотограф. Той познава химията, търговията, брандинга, той познава много области, но не и фотографията. За да може фотографа да разбере и „прочете“ мислите на своя клиент, особено когато той е на ясно с онова, което иска се изисква между фотографа и клиента да се случи един визуален диалог или да го кажем по друг начин да получим референция и да създадем стори борд по който да се работи. Това е процес по време на който се показват различни изображения. Много често се случва да покажем някакво изображение и да чуем това ми харесва. Но на въпроса кое ви харесва често няма отговор. Следва замисляне и тишина. 

   След поредица показани изображения ние вече сме разбрали кое се харесва, защото сме показали такива, в които има нещо сходно, например светлина. Ако се появи изображение с реакция не ми харесва, но светлината е същата, на въпрос кое не ви хареса, отговора е цвета, но светлината не се коментира. Макар клиентите да не разбират от светлина, те я виждат и ако им покажем изображение със светлина, която те не желаят ще го забележат. Няма да кажат: -Светлината не ми харесва. Но ще следва коментар, сянката тук е такава, много е черно и т.н. Този така наречен визуален диалог ни дава обратна връзка каква картинка има на ум клиента.

когато клиентът има идея

    Ако клиента няма идея какво желае понякога е по-лесно, защото ние започваме да работим на база направеното проучване на пазара и целта, която клиента ни е поставил, а тя в общия случаи е повече продажби.

  Дали е важно да изберете фотографа, който ще работи за вас. Много е важно. Не всеки фотограф би приел вашия бизнес като свой. Както и ние не бихме могли да откликнем на нуждите на всеки бизнес. А това е първото нещо, което се налага да се случи в подхода на фотографа за да създаде изображение, което да работи. Виждате колко сложен и дълъг може да се окаже процеса по създаване на първото работещо изображение. Хубавата новина е че това се случва веднъж. Усетил посоката, фотографът знае какво е нужно за да работи за вас и му остава само да надгражда последната поръчка или да я повтаря на 100 %, защото понякога това е много важно.

  Автор на статията: Фото студио за рекламна фотография – StudioBF

  Съдържанието което споделяме е твърде общо. То може да бъде информативно, но не може да реши конкретни казуси. Предлагаме ви да споделите с нас вашия проект, идея  в една напълно безплатна консултация на стойност 100 лв. 

  По време на консултацията ще направим одит на вашето визуално представяне и ще дадем препоръки как би могло да бъде подобрено и развито то за да достигнете до по-вече клиенти и да продавате на по-висока цена. 

Свържете се с нас по най-удобния за вас начин!

Чрез контакт формата в сайта:

На телефон: +359896014120 

По e-mail: [email protected]

Локация на StudioBF в град Варна:

гр. Варна, ж.к. Бриз, ул. „доц. д-р Индржишка Кръстева“ 10