ПРОДУКТОВА ФОТОГРАФИЯ.
РЕШЕНИЯ И ДЕЙСТВИЯ СЪОБРАЗНО НАСТЪПВАЩИТЕ ПРОМЕНИ.
Продуктова фотография. Фотографията, която може да предизвика растеж или спад на вашата електронна търговия. Изображенията са най-важната част на всяка продуктова страница.
Кога за последен път купихте нещо без да видите снимка на продукта?
Бихте ли купили от сайт, който показва некачествени изображения?
Електронната търговия видимо придоби популярност през последните години. А във времето на изолация дори хората, които не бяха пазарували онлайн се престрашиха да направят това. Очакванията са онлайн магазините да изместят значително физическите такива. В подобни конкуренти условия визуалните стандарти ще завишат значително нивото си. Клиентите днес могат да се запознаят с визуалното представяне на стоки и продукти в цял свят. Могат да купят от цял свят. Това предполага, че клиента ще се спира все по рядко на некачествената визуална презентация. Ако до скоро качествената визуализация на продукта е била маркер за отношение, престиж и ниво, то не е далеч времето, когато на всички онлайн продаващи ще се наложи да инвестират в качествена визуална презентация.
Какви могат да бъдат вашите избори относно конкурентния свят в който се намираме?
Единия подход е да отделите време, средства и да обучите хора, които да създават изображенията, нужни за вашия бизнес. Ако се замисляте към този подход може разгледате нашите безплатни фото уроци.
В този избор има няколко недостатъка.
-Ще се наложи да инвестирате в скъпо струваща фотографска техника и помещение.
-Или ще се наложи да ангажирате фото студио под наем за да си спестите разходите по първа точка.
-Ще се наложи да инвестирате време и средства в обучение.
-Нивото на изображенията ще бъде пропорционално на знанията, опита и усета на служителя, който извършва дейността.
Алтернатива
Втория ви подход е да наемете външен изпълнител. По този начин си спестявате първоначалните разходи в техника и обучение и получавате опитен специалист, който ще понесе отговорността, ако поставената от вас задача не е свършена на нивото на което сте очаквали. Получавате и още нещо. Много важно! Опитния фотограф е работил с много брандове. Разработвал е изображения за различни ниши. Това му е дало всеобхватен поглед на пазара като цяло и му помага да надскочи границите на своите възможности с всяка следваща поръчка. Той може да предложи нови идеи, изхождайки именно от този богат маркетингов и технически опит. Той знае кои изображения работят и кои не. Работата на професионалиста фотограф е да създаде изображение, което задвижва и конвертира преминаващия трафик покрай вашия сайт в посещения. Избирайки да работите с външен изпълнител, вие плащате за нещо повече от снимки, вие плащате за креативен труд и правото да печелите от него.
Ако вашия избор е външен изпълнител, вероятно вече се питате, как до изберете кой да бъде той. Изборът наистина е сложен. Нужно е предварително и подробно разглеждане на редица портфолиа и задължително среща с изпълнителя. Събирането на оферти на килограм рядко води до успешен резултат. Ниската цена е примамлива, в следствие на което се пропуска същественото.
Автор на статията: Фото студио за рекламна фотография – StudioBF
Съдържанието което споделяме е твърде общо. То може да бъде информативно, но не може да реши конкретни казуси. Предлагаме ви да споделите с нас вашия проект, идея в една напълно безплатна консултация на стойност 100 лв.
По време на консултацията ще направим одит на вашето визуално представяне и ще дадем препоръки как би могло да бъде подобрено и развито то за да достигнете до по-вече клиенти и да продавате на по-висока цена.