Визуалното ни представяне в условия на криза.
Когато обкръжаващата ни среда се променят е нужно и ние да се променяме. А защо тази адаптация е толкова важна, защото всички знаем, че оцеляват, не най-големите, не най-силните, оцеляват най-адаптивните и действащи хора. Живеем в свят, който се променя с главоломна скорост! Ако до преди 30 години в България не е имало конкуренция, то днес тя е повече от ясно че съществува. Помните ли кога се появиха билбордовете, а телевизионните реклами във вида в който ги познаваме. Днес ни се струва, че това винаги е било с нас, но всъщност до преди 30 години нещата са били доста по различни и въпреки това ние отказваме да приемем, че нещата се променят. Всяко събитие води до промяна. Случващото се днес вече доведе до промяна.
В момента хората пазаруват онлайн, така както никога не са го правели. Онези, които до вчера ги е било страх да купуват онлайн, днес вече го правят. Ситуацията днес създава нови навици и ние е добре да се адаптираме. Ако всички които не могат да поддържат физическите си магазини минат онлайн какво ще се случи. Google ще се залее от сайтове, предлагащи стоката си в Интернет пространството. И как , в такава ситуация, да бъдем видими сред всички продаващи. Един начин, който е доказано че работи е визуалното представя на стоката, услугата, бранда.
«Нищо написано не е по силите му да се сравнява по достоверност със снимката»
Хората сме склонни да поставяме под съмнение първо текста и едва тогава изображенията. Приемаме, че снимката отразява действителността такава каквато е. Истината е че всъщност снимките НЕ отразяват действителността такава каквато е. Снимката показва онова, което нейният автор е иска да ви разкаже или този който е поставил заданието на автора.
Как да използваме силата на визуалното представяне в този динамичен и променящ се свят, така че ние да сме онези, които ще изпъкнем пред останалите. На първо място трябва да поднесем правилното визуално съдържание на нашите клиенти. А кое съдържание е правилно? Когато знаем, кой е нашия идеален клиент ( в следващите теми ще имаме разписано съдържание от маркетолог по въпроса). Когато знаем какво харесва нашия перфектен клиент, какво ще го провокира и как ще му въздейства изображението, което му показваме, ще знаем и кое е правилното визуално съдържание с което да му провокираме интереса. По този начин ние ставаме разпознаваеми в неговите очи и изграждаме доверие. Показваме му нещо, създадено и насочено именно за него.
пример
Позволявам си да илюстрирам последните си думи с две изображения. Поставете се в следната ситуация. Пътувате към непознат някой град и знаете че ще стигате късно, трябва да намерите място където да вечеряте и попътно решавате да се обадите на някой ресторант, за резервация. Искате да сте сигурни, че когато пристигнете ще има къде да хапнете и няма да се бавите излишно. На следващия ден имате работа от рано и е важно да си почините от пътуването. Допускам че всеки един би посочил първата картинка. Ако обаче желаете да заведете вашата половинка на романтична вечеря, то тогава допускам че ще изберете втората картинка.
Ето това е разпознаваемото съдържание и ясно отправено послание до вашите клиенти. Ако това е един и същи ресторант, собственик в единия случай е избрал да таргетира клиенти които просто отиват да хапнат набързо чрез екстериорна фотография, а следващият случай чрез детайли и интериорна фотография да им покаже че при него те могат да намерят уютна и приятна обстановка, където да прекарат по-вече време с любимия човек.
Колкото по информирани сте, толкова по полезни ще бъдете на себе си, от там и на хората около вас. Чувствайте се напълно свободни да се възползвате напълно безплатно от нашите консултации, без да се притеснявате, че това ще ви обвърже по някакъв начин с услугите които предлагаме.
Автор на статията: Фото студио за рекламна фотография – StudioBF
Съдържанието което споделяме е твърде общо. То може да бъде информативно, но не може да реши конкретни казуси. Предлагаме ви да споделите с нас вашия проект, идея в една напълно безплатна консултация на стойност 100 лв.
По време на консултацията ще направим одит на вашето визуално представяне и ще дадем препоръки как би могло да бъде подобрено и развито то за да достигнете до по-вече клиенти и да продавате на по-висока цена.